19 Ağustos 2009 Çarşamba

Turgut Özal'i Sezai Aydin Oynayacak !

8. Cumhurbaşkanı Turgut Özal'ın ölümünün perde arkasının da ele alınacağı Kurtlar Vadisi Gladio geliyor. Filmde Özal'ı usta tiyatrocu Sezai Aydın, Semra Özal'ı ise Işıl Ertuna canlandırıyor.

Habertürk'ün haberine göre, Kutlar Vadisi Pusu'nun İskender Büyük'ü, yeni sezonda büyük bomba patlatacak. Sadullah Şentürk'ün yönettiği Kurtlar Vadisi Gladio'da Türkiye'nin yakın tarihine damga vuran olayların perde arkası anlatılıyor.

Emekli istihbaratçı İskender Büyük'ün mahkeme salonunda verdiği ifadelerle Türkiye'nin gizli gerçekleri ortaya çıkarılıyor. Bunlardan birisi de 8. Cumhurbaşkanı Turgut Özal'ın ölümü. Filmde "Cumhurbaşkanı Özal, Musul ve Kerkük'e girecek diye mi zehirlendi?" sorusunun cevabı aranıyor.

"BENZERLİKTEN ENDİŞE ETTİM"

Filmde Turgut Özal'ı yılların tiyatrocusu Sezai Aydın canlandırıyor. ÖzalDevlet Planlama Teşkilatı müsteşarlığı döneminden itibaren takip ettiğini söyleyen Aydın, role nasıl hazırlandığını şöyle anlattı:

"Sadece benzerlik açısından endişe ettim. Bunun makyajla halledileceğini söylediler ama ikna olmadım. Makyajı yapıp ayna karşısına geçtikten sonra 'oldu' dedim. Özal'ın mimiklerini daha iyi anımsamak adına Özal'lı Yıllar belgeselini izledim."

Sezai Aydın oyunculuğunun yanı sıra özellikle, Al Pacino, Robert De Niro ve Sylvester Stallone seslendirmeleriyle de tanınıyor

0 YORUM YAZ:

Sayaç